۳ پاسخ

واسه رفلاکسه دخترمن ک وزن نمیگرفت باهاش

ببلاک ای آر برای بچه های که رفلاکس دارنه.

نمیدونم ولی من از روز اول چون شیرم نیومد شبا به عنوان کمکی میدم به بچم خوبه دلدرد و اینا نداره طعمش هم خوبه من دوست دارم🤣

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی