مامانا وزن گیری شیرخشک آبتامیل خوبه؟

۵ پاسخ

نان برای وزن دهی بهتره

من نان میدادم برا وزن گیری عالیه و به شیر مادر هم نزدیک تره

من خیلی راضی بودم

یه قوطی گرفته‌ بودم نمیدونم‌ بهش بدم‌ یانه

نه اپتامیل خیلی سبکه

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان نینی کوچولو🩵✨ مامان نینی کوچولو🩵✨ ۷ ماهگی