والا من اول ببلاک اینا میدادم بعد پیجش زیاد داشت بهش گیگوز میدادم وزنشم خوب بود
نان.
نان اپتی پرو هم خیلی خوبه
شماره یکش برای بدو تولد تا 6 ماهگیه
سیمیلاک توتال کامفورت هم برای وزندهی خوبه هم برای اختلال گوارشی مثل دل درد و کولیک
آپتامیل پرونوترا برای وزنگیری خوبه
خودم ازهمین میدم بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.