بهترین شیرخشک برا وزن گیری نوزاد چی خوبه؟

۴ پاسخ

والا من اول ببلاک اینا میدادم بعد پیجش زیاد داشت بهش گیگوز میدادم وزنشم خوب بود

نان.

نان اپتی پرو هم خیلی خوبه
شماره یکش برای بدو تولد تا 6 ماهگیه
سیمیلاک توتال کامفورت هم برای وزندهی خوبه هم برای اختلال گوارشی مثل دل درد و کولیک

آپتامیل پرونوترا برای وزنگیری خوبه
خودم ازهمین میدم بچم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان 💓🌛🌸انس مامان 💓🌛🌸انس روزهای ابتدایی تولد