بچها چه شیر خشکی برا وزنگیری نوزاد خوبه؟

۴ پاسخ

من بہ دخترم اپتامیل میدادم امشب داروخونہ بودم یہ خانم ڈکترے رو دیدم یہ دختر چھار ماھہ داشت ولے بس ماشاللہ درشت بود فکر کردم یکسالشہ،دیگہ حرف زدیم بھم گف بہ دخترت بیومیل بدہ بر پایہ پروتئین سویاست گف دختر منو بیومیل اینجور کردہ،دیگہ امشب بیومیل خریدیم بد بہ دخترم ببینم بھش میسازہ یانہ ۔دکترہ گف یبوستم نمیشہ چون اپتامیل یہ خردہ یبوست میکرد

مامان رئوف اتلیه خوب و قیمت مناسب سراغ داری

نپرس ک چه شیر خشکی هرچی باشه فقط مهم اینه ک ب بچت بسازه

بستگی به بچه داره چه شیر خشکی بهش بسازه

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🩵✨ مامان نینی کوچولو🩵✨ ۷ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی