سلام خوبین مادرها چه شیر خشکی برای وزن گیری بچه خوبه

۶ پاسخ

ابتامیل میدم خوبه

اپتامیل میدم خیلی خوبه

آپتاميل پرونوترا ميدم عاليه

نان.

عزیزم شیرخشک نان دیدم خیلی سریع چاق میکنه نوزاد رو ولی بشدت نفخ داره و اگر بسازه به نوزاد

من اپتامیل میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان نینی کوچولو🩵✨ مامان نینی کوچولو🩵✨ ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۶ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی