برای وزن گیری چ شیر خشکی خوبه

۶ پاسخ

شیر خشک باید ب بچه بسازه ..ک اسهال و یبوست و حساسیت و رفلاکس بهش نداشته باشه..اون موقع وزن می‌گیرند
آپتامیل خارجی نزدیک ترین شیر ب شیر مادره

وزن تولد و وزن الانش چنده گلم؟

من ماجان میدم خوبه خداروشکر

واسه وزن گیری شیر بز هم میتونی بدی
میتونی از یه قاشق چای خوری در روز شروع کنی (اگه حساسیت نشون نداد) بعد کم کم زیادش کنی
فوق العاده مقوی هست و سالم

باید ببینی به بچت چی میسازه مثلا جاریم نان میده خیلی بچش تپل شد من نان که دادم دائم بالا میورد چون سنگین بود و حتی وزن کم کرد به بچه من گیگوز میسازه

نان ۱

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو🩵✨ مامان نینی کوچولو🩵✨ ۷ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۶ ماهگی