۳۶هفته و ۶ روزم
کی برم معاینه تحریکی ؟

۸ پاسخ

وقتشه دیگه

۳۷ ب بعد میتونی بری

بچه ها معاینه تحریکی چیه

نیازه معاینه تحریکی؟

یا خدا معاینه تحریکی چبه؟من خیلی میترسم

دکترت باید بگه کی بری

هفته ۳۷برید معاینه لگنی بعد معاینه تحریکیو بپرسید ببینید کی براتون انجام میده احتمالا هفته بعدش که ۳۸بشید انجام میدن.

باید دکتر بگ دیگ
رفتی واسه معاینه لگن؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی
مامان ژاوین🍒 مامان ژاوین🍒 ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی