واکسن شیش ماهگی چه طوری بود ؟

۳ پاسخ

راحته خیلی.

برا دختر من خیلی سخت بود ،دو روز تمام تب داشت حتی با پاراکید
شب اول هم کلییی بالا آورد
درصورتیکه واکسن ۲ و ۴ ماهگی اصصلا ادیت نشد

برای من امروز سومین روزه خداروشکر از امروز دیگه تب نداشت تا دیروزم تب داشت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان 🩵فراز🩵 مامان 🩵فراز🩵 ۵ ماهگی