واکسن شیش ماهگی چطور بود براتون؟

۵ پاسخ

سخت بود نسبت به دو و چهار

وای وای منم هنوز نزدم چون چهار رو دیر زدم شیش ماهکی افتاده فردا

واسه بچه من سبک بود

نسبت به دو و چهار سخت بود اونا خیلی راحت بودن نق نقو شده بود بچم و لوس همش می‌خاست بغلش کنم بازم بچه با بچه فرق داره

راحت بود خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان میراث مامان میراث ۱ سالگی
مامان حامی🫜 مامان حامی🫜 ۸ ماهگی