۵ پاسخ

منم خوردم اشکال ندارن

بد نیست عزیزم

ن گلم چ عیبی....من نمی‌دونستم باردارم هرشب گل گاوزبان دم میکردم میخوردم،کله پاچه خوردم خیلی زیاد چون واقعا دوست دارم ،،بسنتی سنتی دوبار خوردم با زعفرون زیاد،جیگر گوسفندی مامانم گرفته بود بازم زیاد خوردم،بخدا دلت نخواد پیتزا گرفته بودم بعد من آویشن روپیتزا عادت دارم زیاد میریزم کامل خوردم ،بعد ک فهمیدم باردارم دارم رعایت میکنم .

نه من میخورم تو گهوارم نزده غذای ممنوعه،قسمت غذاهای ممنوعه

همیشه یا هر روز که کله پاچه نمیخوری هوسی دو سه بار خوردن عیبی نداره
منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری