خانما من زیاد نوشابه میخورم برای بچه بده؟ 🥹🥹

۶ پاسخ

منم خيلي ميخورم🥲

آره دکتر ب من گفت نخور برا شیرم خوب نیس

عزیییییزم☺️

چاق میشیا...

کاش یکی جلو منم بگیره اینقد نوشابه نخورم هی دلم میکشه

برای خودت بده پوکی استخوان میگیری ضررش به بچه هم هست

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی