۶ پاسخ

من الان دارم این علائمو

من الان دارم این علائمو

آره من ترشحم بیشتر شده و نفخمم خیلی بد تر شده یعنی هرچی میخورم انگار یه گاو درسته خوردم

من از اولش دوتاشو داشتم

من ترشحم با ماه های قبل چندان تغییری نکرده ولی نفخ رو دارم

من ترشحم خیلی زیاد بود اما نفخو یادم نیست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد