این برا یلدای دخترم چطوره

تصویر
۸ پاسخ

جز کارایی بود که پارسال برای فروش آوردم خیلی قشنگه برای دخترمم برداشتم بردمش آتلیه

تصویر

من خریدم ۳۸۵برو اونجا سفارش بده پیجشو میخوای اگه سفارش ندادی

پیچشو بزار ماهم سقارش بدیم

آخ اتفاقامث همینومیخواستگ برای دخترم سفارش بدم شانس من موجودیش تموم شده بود از چه پیجی سفارش گرفتی؟ قیمتش چند؟

قشنگه.

دختر من برا یسالگیش داشت اینو خیلی نازه

عالیه عزیزم

خوشگله

سوال های مرتبط

مامان مـــاه قشنگم مامان مـــاه قشنگم ۱ سالگی
مامان فرفری مامان 😍 مامان فرفری مامان 😍 ۲ سالگی
مامان عطرا جونی🐣🐤🐥 مامان عطرا جونی🐣🐤🐥 ۲ سالگی