رفتم ازمایش بتا دادم🥲دعا کنید بالااا باشهه

۷ پاسخ

چند روز تاخیری

مبارکه عزیزم

مثبت عزیزم چ شد از آزمایش دادی مثبت بود یا منفی

عکس بی بی چک تو برام بفرست

ان شاالله که با بنای بالا باردار باشی

ان شاءالله که بارداری عزیزم

پس چرا زدی ۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان لارا مامان لارا هفته بیست‌وچهارم بارداری