۸ پاسخ

انشالله ک مثبته عزیزم 💛✨

انشالله عزیزم اصلا به خودت استرس نده گلم

مبارکه توروخدا منم دعا کن

باید میرفتی همون‌ازمایشگاه قبلیه ها

منم رفتم الان خیلی استرس دارم

انشاالله ک همه چی خوبه عزیزم

عزیزم خیالت راحت همچی خوبه و انشالله یه هفته دیگه هم میری سنو قلبشم تشکیل شده

انشالله مثبته

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لارا مامان لارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری