۳ پاسخ

نه اصلا

بله خیلی

اره دیروز دو سه تا صبح دو سه تا عصر
گفتم نکنه سرما خورده ، خداروشکر صبح بیدار شد خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دیاکوجون مامان دیاکوجون ۱۵ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۴ ماهگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان آدرین🌊 مامان آدرین🌊 ۱۶ ماهگی