بچهای شمام غذا تو دهنشون نگه میدارن.

۹ پاسخ

میریزه بیرون😭😭😭😭

اره

نه میخوره

اره آخرش میریزه بیرون
اکثرا سعی میکنم غذای آبکی و شل بدم بهش که قورت بده

جدیدا اب ک‌میدم بهش میخوره بعد هی میگ بده تا تو دهنم نگه دارم 😂 بازی جدیدش

بعله ولی اخرش قورت میده هر لقمه رو ده دقیقه نگه میداره

نگه نمیداره میریزه بیرون

گرسنه نباشه یا دندون در بیاره اره

اره.

سوال های مرتبط

مامان بنیامیـن💋 مامان بنیامیـن💋 ۱ سالگی
مامان دیاکوجون مامان دیاکوجون ۱۵ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۴ ماهگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی