خانوما این شربت یخچالیه؟

تصویر
۳ پاسخ

دارو که بازشد، باید تو یخچال نگه داشته بشه

کلا یخچال باشه داروی بچه ها بهتره
چون ما نمیدونیم دمای محیط چطوره همیشه ک متغیره الانم ک زمستونه بخاری و شوفاژ هس

مینویسه دیگ تو چه دمایی باشه
اگه دمای مثلا 2. 3. 5 زده باشه ینی یخچال
اگه 20.30 زده باشه ینی محیط
روی کارتنش

سوال های مرتبط

مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان بهار و اُمید مامان بهار و اُمید ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۹ ماهگی
مامان پسر گلی مامان پسر گلی ۹ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۸ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان آرامشمم🤍 مامان آرامشمم🤍 ۱ سالگی