بچها مراقبت از بخیه چیا هست

۴ پاسخ

اصلا نباید آب بخوره ولی الان ک میرن حمام و.... بلافاصله باید خشک کنی و نزاری مرطوب باشه

گلم قدم نینی مبارک.

باید هر ۳_۴ ساعت نوارتو عوض کنی. با دستمال نرم خودتو بعد شست و شو خشک کنی.از شوینده استفاده نکن. با آب ولرم بشور و خوب خشک کن خودتو. روی زمین نشین.پاهاتو خیلی از هم باز نکن.روی بالش نعلی بشین.

چه طبیعی چه سز باید با شامپو بچه بشوری با باد خنک سشوار خشک کنی

طبیعی یا سز؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ سالگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی