خانمااا هفت هفته میرن برا قلب جنین یا ۸ هفته؟

۱۱ پاسخ

سلام من ۶ هفته رفتم جنین دیده نشد امروز رفتم ۸ هفته بود ضربان قلبشم شنیدم. ب نظرم زود نرید چون فقط استرس میکشید

منم هفت هفته و چهار روز رفتم

من ۷ هفته وسه روزم بود
حدودا دو هفته قبل ترش رفته بودم ولی دیده نشده بود

من ۷ هفته و یک روز رفتم قلبش تشکیل شده بود ،دکتر زنان که رفتم ۶ هفتم بود گفت قلبش تشکیل شده الان که من موندم ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود

اگه زودتر برین با سونوی واژینال هم میگن ک قلب تشکیل شده من ۶هفته ۴روز رفتم

بهتره ۸ بری تا مطمعن بشی و بزارن صدای قلب رو بشنوی

میگن ۸هفته بهتره انگار

8هفته میرن بهترین زمانه
من 6هفتگی رفتم

من ۷ هفته و ۵ روز رفتم قلبش تشکیل شده بود

هشت هفته برین بهتره

من ۷ هفته میخوام برم

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری