۴ پاسخ

دمتون گرم با بچه کوچیک بازم توانایی دارین 😅👌🏻

من یک سالو ۲ماهش بود اقدام کردم خداراشکر حالا هم نی نی داریم .روزی هزار بار با شوهرم. ذوق میکنیم درسته سخته اولش بعد باهم جور میشن آی خدا خدا

وای ه بچت کوچیکه ک واقعا خسته نیستی

برنامه لونا رو نصب کن بهت میگه کیا تخمگذرایته

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری