سلام ضربان قلب ۱۷۰ به نظرتون جنسیت چیه؟توی ۸ هفته

۸ پاسخ

برا من هر دوش 154بود گفتن پسرن دخترم170بود

ربطی نداره

من ۱۷۴ پسره

من ۱۷۳ بود دختر شد

من تو انتی ۱۷۵ بود ولی نمیدونم چیه هنوز
رفتم برا پسرمو دیدم سونو اولش ۱۳۹ بوده
انتی ۱۶۰ بوده

من ۱۷۰ بود دخترع
ولی فکر کنم ربط نداره نمیشه قطعی مشخص کرد

نمی‌دونم ربط داره یا نه من پسرم ۱۵۴ بود
این سری ۱۷۰
دختر

ربطی به حنسیت ندارع

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی🩵❤️ مامان امیرعلی🩵❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان بشششه🫐🐾 مامان بشششه🫐🐾 هفته چهاردهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیستم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قلبی جون🫶🏻 مامان قلبی جون🫶🏻 هفته پانزدهم بارداری