۳ پاسخ

نظر دکترت مهمه

من دیسک کمرم رو جراحی کردم
دکتر رفتم گفت میتونی طبیعی زایمان کنی چون جراحی کردی
من گفتم نمیخام سزارین میخام گفت درد کمرت بیشتر میشهها
گفتم مشکلی نیست
نامه ی سزارین داد بهم
شما باید بری پیش متخصص برای کمرت و بپرسی که کدوم برات بهتره شاید شما که دیسکتون همچنان مشکل داره و درمان نکردین اصلا نتونین طبیعی زایمان کنید

سزارین

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی