این جوشا طبیعیه ؟؟ برا چیه

تصویر
۹ پاسخ

گرمی خوردی شیر دادی

حساسیت به پروتیین گاوی

با اب ولرم تمیز کن و کرم ثمین بزن در روز دو سه بار فرداش اگ خوب شد اوکیه

پسر من بعد ماه حساسیت پروتیین گاوی نشون داد تازع شیرشو عوض کردم

به منم دکتر گفت جساسیت به پروتیین گاویه .پماد زدم دو روزه خوب شد .دیگع هم اینطور نشد .

پسر منم تموم صورتش همینطور شده بود .بتامتازون زدم زود خوب شد

حساسیته

دختر من این شکلی بود حساسیت ب پروتئین گاوی داره

فکر نکنم طبیعی باشه باید ببری دکتر شاید حساسیت به پروتیین گاوی باشه

سوال های مرتبط

مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۰ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان لاوان مامان لاوان ۹ ماهگی
مامان کیانا مامان کیانا ۱۰ ماهگی