طبیعیه عزیزم .نشونه سالم بودن بچه هست .به مرور میره
پسر منم داشت خوب میشن طبیعیه بهشون میگن میلیا. بخاطر انتقال هورمونای مادر به نوزاد ایجاد میشه
برا پسرم رو بدنش هس رو صورتش نیس قبلا بود ک الان خوب شد
جوش نیست بهش میگن میلیا انگار تجمع چربی با گذشت زمان خوب میشه زیر چشم دختر منم بود الان خوب شد انگار با کشیده شدن پوست برطرف میشه
چیزی نیس خودش به مرور زمان میره
خدش میره بچه منم زیاد داش
پسر منم زیر چشمش داره هی میره هی میاد خودش
نمیدونم ولی دختر منم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.