۳ پاسخ

هاله داشت بی بیچکت

اگر برات مشکلی نیس برو دکتر زنان برات سونو قلب و رحم بنویسع
اگر نه برا هزینه مشکل داری برو بهداشت بگو دکتر هاش برات سونو بنویسه بعضی جاها رایگان هست بعضی جاها بیست تومن پول میگیره

برو سونو توکل به خدا

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری