۳ پاسخ

من تو سه ماهگیم تنگی نفس داشتم دکترم نوشت رفتم ولی گفت که از تغییر هورمن هست و کم کم خوب شدم بدون دارو

سوال منم هست این اکو قلب واسه مادر یا جنین؟من ضربان قلبم بالا بود گفت در هر صورت باید میدادی حالا زودتر بده

سرویکست چند بود

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری