۱۱ پاسخ

زود به زود حلیم و سوپ و کباب عدسی عدس پلو مغزیجات بخور

بله یع مقدار کمه اگه تغذیه تو خوب با بوده ، پیگیری کنین که نکنه مشکل خون‌رسانی جفت باشه که رشد نکرده

آره کمه

ی مقدار کمه
حلیم، سمنو، نون خامه ای، مغزیجات بخور

کم نیست ولی بهتره آجیل و کباب و چیزایی که به بچه وزن میده رو بیشتر بخوری

یه‌ خورده کمه عزیزم.

اره گلم حتما ب دکترت بگو

من ۳۱ هفته کامل ۱۶۲۰ بود

درخواست دوستی بده

ن‌خوبه

یه کوچولو کمه بیشتر خودتو تقویت کن

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان توپولو مامان توپولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی