برا ساک زایمان اینا خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

منم همینو گرفتم و با چند تا قهوه که کافئینش زیاده و با کمپوت گلابی.
خرما و نبات هم بردار حتما.

باعث بی خوابی نوزادنمیشه..؟؟.؟

اره کاپاچینوام خوشمزه است کافئین داره

آره عزیزم شرین هست خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا و یَلسان مامان لیانا و یَلسان ۳ ماهگی