وای مامانا من جیگرمرغ خوردم اشکالی نداره

۶ پاسخ

هرچی کمش اشکال نداره

دیگ نخور اصلا
حالا اینبار اشکال نداره

زیادنخوری بهترع

والا من همیشه میخورم دوتا بارداری خوردم

اندازه هوست یکی دو لقمه هیچی نیست

چقدر خوردی

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مهرداد. مامان محمد مهرداد. هفته هجدهم بارداری