دوستان دمای بدن دخترم ۳۷هس تب نداره!؟

تصویر
۳ پاسخ

نه عزیزم ۳۷ طبیعیه نگران نباش

نه عزیزم الکی که بچه تب نمیکنه نرماله

عزیزم میگن ۳۶.۵ تا ۳۷.۵ دمای طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان عرفان مامان عرفان ۹ ماهگی
مامان فرهان😌 مامان فرهان😌 ۷ ماهگی