۳ پاسخ

بعد بارداریم باید بخوری

من که از هفته پونزدهم نه قرص دی خوردم نه فولیک اسید

آره فکر کنم بعده زایمان هم تا ی مدت باید بخوریم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عزیزگولو🩷🪷 مامان عزیزگولو🩷🪷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی