۳ پاسخ

سلام منم همینجوری ام مخصوصا تو خواب خیلی اذیت میشم

سلام طبیعیه چون برای من هم همینجوری میشه

منننن . گاها تیر میکشه حتی . مخصوصا وقتایی ک عطسه میکنم یا راه میرم

سوال های مرتبط