نترس بابا چیزی نیس همه میرن این آزمایش و میدن
استرس نداره عزیزم استرس چرا
من امروز آزمایش دادم اصلا سخت نبود ، شربته هم اونقدری ک میگفتن بد نبود واقعا
تهش بالا میاری دیگه استرس چی آخه ؟ خوشت میاد ؟؟!😐😐
بگو درازکش ازت خون بگیرن
من سر خونگیری ناشتا فشارم افتاد نزدیک بود از حال برم
آب حتما حتما سرد باشه هر چ ناشتایی بیشتر باشی بهتره من از ساعت ۸ شب قبل هیچی نخوردم. تا نوبتم شد شد ساعت ۱۰
قبلش خون گرفت ۱۰ونیم خوردم. ۱۱نیم خون ۱۲ونیم خون ۱ونیم خون
هرچه آب یخ تر میزان تهوععت کمتر اگه دیدی حالت بد میشه تو هوا آزاد قدم بزن
منم فردا میرمممم
اب خنک بریز یکم بخور باز یکم دیگ اب بریز غلظتش کم شه استرس نداره بالا هم اوردی فدا سرت دوباره میدی انگار چیه
آزمایش قند رو بهداشت مینویسه بریم یا باید دکتر بریم
وای شربتش انقدر چسبید بهم
با آب خنک بخور 😁
آزمایش قند داره گلم خیار و کاهو قبل خواب زیاد بخور قند و میاره پایین
من که قسمت نشد بخورم ببینم چجوریه😂
ازمایشم ناشتا و بعدصبحانه بود
خانما شما چند مرحله ازمایش دادین برای قند؟
فقط شربته خیلی شیرینه
با آب یخ حل کنید
منم امروز دادم
اینقدخوشمزس محلولش😂😂
استرس ندارع خوبه که
استرس نداره اتفاقا خیلی خوشمزس آزمایش قندو میگی
استرس نداره اصلاااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.