واژینال داری؟
نگران نباش چیزی نیست
دکترت گفت بری یا خودت همینجوری میری؟
نگران نباش اینکه پایین بیاد طبیعیه
نهایتا اگه خیلی اومده بود پایین بازم به استراحتت ادامه میدی
خودتو بسپر به خدا
اصلا استرس نداشته باش منم امروز رفتم اوکی بود خداروشکر
استرس چرا عزیزم انشاالله همه چی خوبه الکی به خودت و بچه استرس نده
لعنت ب این طول
ایشالله خیره آخرین باز چند بودی
برای چی مگه تو هفته ۲۵ سونو داریم
سونو چی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.