مال قبله پیامایی که اینجاست جدید مینویسم،دکتر من که گفت نیاز نیست بری بهداشت بعدا برای واکسن بچت برو
😑😑😑بمنم میگف سقط میشه تموم چون وزن کم کردی ویارت بده
دکترم میگفت برو پرونده تشکیل بده ولی هر چی گفتن تو گوش نکن حرفاشونو
گا خوردن
سواد ندارن
بهداشت یعنی خاله زنک بازی کلا مزخرف میگن
چرا میری خب
من اصلا نرفتم تو بارداریم😬
من رفتم
هرچی گفت گفتم باید با دکترم مشورت کنم اگه تایید کرد انجام میدم
مثلا گفت سونو داپلر باید بری
دکترم تویه برگه نوشت نیاز به سونوداپلر نداره
من فق یه بار رفتم بهداشت برا تشکیل پرونده دیگ هرچی زنگ زدن نرفتم😆
اونا بعدا وظیفه شون هست واکسن بزنن به بچه ام
بزار گ.. و بخوره اهمیت نده
منی که اصلا بهداشت نرفتم 🤣
چون حماقت میکنید وقتی دکتر هست بهداشت خر کیه
اگه اذیت میکنن نرو عزیزم استرس خوب نیست واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.