۲۸ هفته باید بری دیگه
منم همین پریروز رفتم
انقد خوبه ببینیش کلی بزرگ شده
نه برا من نوشته هفته ۲۵ تا ۲۶ برم
نه خوبه بنظرم من دکترم از الان برام نوشته ۳ هفته دیگه برم سونو رشد .معمولا ۲۸ هفتگی خوبه
حالا که دلتنگه برو چرا زود هست ولی ۳۲ هفته ام باید بری گلی
الان ک زوده 36هفته میرن واس وزنش
به من گفت۲۸ برم سونو رشد
ای جانم
منم لحظه شماری میکنم هفته بعد سه شنبه برسه😮💨😮💨😮💨از انومالی نرفتم
۳۰ هفته اینا وقتشه
من ۲۲ رفتم باز میخوام برم ولی جلو خودمو گرفتم اخه فاصله زیاذه قبل از ۳۲ هم باید رفت
به من دکتر گفته ۲۷،۲۸برم
منم ۲۸ هفته رفته بودم یبارم ۳۴ هفته رفتم
من ۲۹ رفتم
الان بری باز سی و سه چهار هفته هم باید بری
وای خدا چ بابای خوش ذوقیییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.