سلام خانوما سونوم چطور

تصویر
۶ پاسخ

ختم بارداری چرا؟؟

وزن و صدک هاش خیلی پایینه
بخاطر خون رسانیه یا تغذیه ؟ من مشکلم تغذیه بود بهتر شد الان دوباره بیخیال تغدیه شدم خدا میدونه چی بشه

اره چون شاید دیده وزن نمیگیره ختم بارداری داده برات ایشالا بسلامتی بغلش بگیری عزیزم😍😍

وزنش کم عزیزم دکتر چیزی نگفت

وزنش رو چقد گف بهت؟
سونو وزنشو زده ۲۳۰۰

وزنش2300 کمه تو هفته37بارداری

سوال های مرتبط

مامان Sevin مامان Sevin ۱۳ ماهگی
مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان دلوین
🤍🤍🤍🤍 مامان دلوین 🤍🤍🤍🤍 ۲ ماهگی
مامان نهال خانوم مامان نهال خانوم ۱ ماهگی
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی