انار نفخ دارع برا نوزاد یانه.؟

۴ پاسخ

انار پرتغال و نارنگی نخور اسیدین

نفخ نداره اتفاقا حاوی انتی اکسیدانه یبوست برای خودت میاره فقط همین

اتفاقاانارخوبه،اگه بچه زردی هم داشته باشه انارپایین میاره

فک نکنم انار نفخ دار باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی