بچه هااا میکائیل اسم خوبیه؟؟قشنگه؟؟

۱۰ پاسخ

قشنگه

دوستم پسرش میکائیل دخترش مارال

اسم برادر زادمه دو ماهشه 😍😍😍

سلیقم نیست🙏🏻

قشنگه ولی میکی صداش خواهند کرد یا اسمشو مخفف میکنم چون تعداد بخش های اسم زیاده

خیلی قشنگه😍

سلیقه ایه بنظر من نه

منم دوسش دارم قشنگه

آره قشنگه

من دوسش دارم

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل روزهای ابتدایی تولد
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی
مامان راحیل مامان راحیل ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی