فردا ۶ هفته و ۳ روزمه میخام برم سونو برام دعا کنید

۷ پاسخ

هفته بعد برو

من پنج هفته و پنج روز رفتم تشکیل نشده بود قلبش هشت هفته رفتم صدای قلبشو‌شنیدم

وایسا هشت هفته برو عزیزم عجله نکن

ان شاءالله ب سلامتی میشنوی صدا قلبشو

زوده😑

زوده نرو

زود عزیزم جا داری یه هفته دیگه بری لینجوری استرس هم نمیگیری

سوال های مرتبط