مامانا شیر خشک تروویتال بهتره یا سوپرامیل ؟؟

۵ پاسخ

سلام گلم من تروویتال ای ار میدم بچم واقعا خوبه

شیرخشک نان هم خوبه

پسرتو کلا شیرخشک میدی

من کمکی سوپر امیل میدم ولی بچم یبوست میشه میخوام عوض کنم

من تروویتال ساده میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ترنم و پناه 🐥🐣 مامان ترنم و پناه 🐥🐣 ۱۲ ماهگی
مامان ♥هدیه امام علی♥ مامان ♥هدیه امام علی♥ ۱۶ ماهگی
مامان مانیار 😍💙 مامان مانیار 😍💙 هفته بیست‌ودوم بارداری