سلام خانوما زمان آن تی وتایین جنسیت کی هست؟

۲ پاسخ

۱۲هفته و ۲روز انتی معمولا اگ دکترت خیلی کار بلد باشه بهت جنسیتو میگه من گف دختره ۱۵هفتم برا تعیین جنسیت رفتم همون دختر بود

۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام هفته دوازدهم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان السا🍫🍨🍬 مامان السا🍫🍨🍬 هفته بیست‌وپنجم بارداری