این قرص استامینفونومیتونم بخورم برای درد؟

تصویر
۸ پاسخ

مجازه

اره

مسکن هس ک توی بارداری مجازه

بعله بدون کدئین هست خطری نداره.

آره من دکترم داد برای بدن دردم

آره مجازه منم خوردم

اره عزیزم

با توجه به شرایط بدنیت دکتر باید تشخیص بده نخور بنظر من

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙👶 مامان گل پسر💙👶 هفته بیستم بارداری
مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان افرایم مامان افرایم روزهای ابتدایی تولد