۷ پاسخ

هرچی قسمت باشه بزن

الله جان کمکتون کنه منم ۶سال اقدام این ماه ی هفته عقب انداختم ابجی مثل تومیترسم ازتست ازبس تست منفی دیدم فرداهشت روزمیشه عقب انداختم

چون خیلی درد داری حتما پریودت گیر کرده در حال ریزش باشه.

فعلا نزن بیبی چک، دو سه روز بعد بزن ، منم گاهی یکی دو روز تاخیر دارم

انشالله بارداری گلم

انشالله بارداری منم درد دارم پیادروی امروز رفت ی ترشح زرد ادمد ۲ روز تاخیرم

حتمن بزن ایشالا بارداری😍😍

سوال های مرتبط

مامان منیم‌بالام مامان منیم‌بالام هفته بیست‌وهفتم بارداری