منم دقیقا عین توام ولی من 16 روز تاخیرم 4 روز قبل بی بی زدم منفی بود
منم ۴ روز تاخیر دارم ولی روز دوم بیبی منفی شد الانم از ترسم نمیزنم اینجوری حداقل ی روزنه امیدی دارم 🥰
کلا نمیشه زیاد از روی علائم به بارداری پر برد. چون شبیه به علائم پریوده. زیاد امیدوار نباش که بعدا یهویی ناامید نشی. اما ایشالا که اگه دوس داری باردار باشی
منم دو روز تاخیر دیروز صبح بیبی چک زدم منفی ولی زیر شکمم احساس پری دارم منم بعد چند روز دیگ بازم بیبی چک میزنم خدا نکنه مال همه مون مثبت بشه
به علام دل نبند من داشتم پری شدم
علائم پریودیه
منم✋🏻✋🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.