۴ پاسخ

بله
چکاب هست در اصل و واجبه

اره ما فقط ادرار رو گرفتيم اصلا دلشو نداريم خون بگيرن ازش

بله ولی من میترسم تواین اوضاع ببرم آزمایشگاه تازه خوب دشده انفولانزاش

بله 😕

سوال های مرتبط

مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی