الگو خواب بچه چهارماهتون اینجوریه یانه؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

کلا تو ۴ماهگی کم میخوابن من این پرسه رو گذروندم

نه اينجوري نيس واقعا كم ميخوابه

نه بابا اینجوری بود که دیگه غمی نداشتم😂

بخاد بخابه هم. داداش دیگش نمیزاره

مال من اینجوریه دو ساعت ی بار باید چرت بزنه

😂😂😂هفت شب؟؟؟

خدایا صبر برای همه مادرا که کم نیارن و پا ب پای بچه ها ایستاده و آماده هر چالشی باشن...خدا قوت ب همه مادرا،♥️

منک خواهر ساعت ۱۲ یک شب میخابه😅🤣😂

کدوم بچه ای رو الان سراغ دارید از هفت شب بخوابه،مگه خرسه😀😀

نه پسر من هروقت خودش بخواد بیدار میشه من فقط بازه های بیداریشو‌رعایت میکنم

فک کن ۷ شب بخوابن تا فردا 😂

😂😂🤦🏻‍♀️

چه خوب بود اگه اینجوری بود 🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان گردو👶 مامان گردو👶 ۱ سالگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی
مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری