۵ پاسخ

من برای خونرسانی جفت به جنین رفتم گفتن برای چسبندگی هم همینه 2800 شد

این چه سونویی هست

شما دکترت کیه؟

سلام خانم های باردار
ما یه گروه داریم مال خانم های باردارو اقدامه ارکی میخاد بیاد بهم بگی ایدی مو بدم داخل روبیکا پیام بدم ببرمش

من رفتم دومیلیون و صد و چهل هزار تومن

سوال های مرتبط

مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری