واوووو
ببخشید دکتر دخترتون کیه ؟؟؟؟
خیلی زود نیست برای کمکی شروع کردن
دستورش بزار برامون
نوش جون لیانا جون 😍😋
طرز تهیه اش چجوریع منم میخام فرنی بدم بچم بلد نیسم
منم از ۴ ماهگی دادم
بدون شیرو شیرین کننده ای فقط با اب
ولی خب دکارش معتقدهمن سرلاک باید بدم
برای شیرین شدنش چی میزنی
هنوز آنزیم برای هظم نداره
نوش جونش
خیلی زوده بهش نده هنوز دستگاه گوارشش کامل نشده معدشو داغون میکنی
طرز تهیه؟🥰
از شیر استفاده میکنی؟؟؟
مشکلی نداره؟؟
سلام مگه الان باید فرنی داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.