فرنی دخترم😃خیلی خوشش میاد از فرنی😋🥣😘❤️❤️👼🏼🍼🫧

تصویر
۱۳ پاسخ

واوووو

ببخشید دکتر دخترتون کیه ؟؟؟؟
خیلی زود نیست برای کمکی شروع کردن

دستورش بزار برامون

نوش جون لیانا جون 😍😋

طرز تهیه اش چجوریع منم میخام فرنی بدم بچم بلد نیسم

منم از ۴ ماهگی دادم
بدون شیرو شیرین کننده ای فقط با اب
ولی خب دکارش معتقدهمن سرلاک باید بدم

برای شیرین شدنش چی میزنی

هنوز آنزیم برای هظم نداره

نوش جونش

خیلی زوده بهش نده هنوز دستگاه گوارشش کامل نشده معدشو داغون میکنی

طرز تهیه؟🥰

از شیر استفاده میکنی؟؟؟
مشکلی نداره؟؟

سلام مگه الان باید فرنی داد

سوال های مرتبط

مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان رایانم مامان رایانم ۶ ماهگی